همه چیز

ساخت وبلاگ

نخستین ترجمه از کتاب جنجالی افسر سابق CIA

نخستين ترجمه از كتاب جنجالي خوابيدن با شيطان
نخستين ترجمه از كتاب جنجالي خوابيدن با شيطان
یکی از افسران عملیاتی سابق دستگاه جاسوسی آمریکا، در کتاب جنجالی خود به نحوه پیدایش تروریسم تکفیری در منطقه خاورمیانه و نقش مستقیم عربستان و آمریکا در این زمینه پرداخته است.

شبکه خبری العالم برای نخستین بار ترجمه مهمترین بخش های این کتاب را در چند قسمت منتشر کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

همه چیز...
ما را در سایت همه چیز دنبال می کنید

برچسب : نخستین ترجمه از کتاب جنجالی افسر سابق CIA, نویسنده : مجتبی دژانکاه dejankah بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 26 دی 1392 ساعت: 20:43

آگهي جذب كادر پزشكي براي بحرين در روزنامه هندي

آگهي جذب كادر پزشكي براي بحرين در روزنامه هندي
العالم - درحالیکه بسیاری از پرسنل و کارکنان بخش پزشکی و درمانی دربحرین ، توسط نیروهای آل خلیفه از کار بیکار شده اند یا در زندان ها به سر می برند، مقام های آل خلیفه آگهی جذب نیرو پزشکی در یک روزنامه هندی منتشر کردند.
همه چیز...
ما را در سایت همه چیز دنبال می کنید

برچسب : پزشکان بحرینی درزندان ؛ آگهی جذب نیروی هندی توسط آل خلیفه, نویسنده : مجتبی دژانکاه dejankah بازدید : 189 تاريخ : پنجشنبه 26 دی 1392 ساعت: 20:31

(42)

پرمودا باترا روانشناس هندی می‌گوید بزرگ‌ترین آتش‌های جهان را با یک فنجان آب می‌توان خاموش کرد. کافیست زمان را در یابید. یعنی به موقع اینکار انجام گیرد. زمانی که جرقه‌ای زده شد و آتش به تازگی در حال خود نمایی است همان موقع با یک فنجان آب آتش خاموش می‌شود. آسیب‌ها و گناهان را نیز در همان آغاز باید مهار کرد. بی مبالاتی و اهمال دامنه آنرا به سراسر زندگی گسترش داده و خاموش کردن آن کار بسیار دشوار و گاهی ناممکن خواهد بود .

همه چیز...
ما را در سایت همه چیز دنبال می کنید

برچسب : موثرترین راهکار ترک گناه, ترک گناه ,موثرترین راهکار, نویسنده : مجتبی دژانکاه dejankah بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392 ساعت: 19:47

behjat

لطفه به ادامه مطلب مراجعه گردد

همه چیز...
ما را در سایت همه چیز دنبال می کنید

برچسب : توصیه ای از آیت الله بهجت , با خدا بساز خدا کار را درست می‌کند, نویسنده : مجتبی دژانکاه dejankah بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392 ساعت: 19:45

[تصویر: HIJAB_Poster2_BIG_0035.jpg] برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

همه چیز...
ما را در سایت همه چیز دنبال می کنید

برچسب : تصویری از حجاب, نویسنده : مجتبی دژانکاه dejankah بازدید : 218 تاريخ : دوشنبه 23 دی 1392 ساعت: 17:36

آیت الله مظاهری در تبیین امامت امام زمان(عج) به نقل داستانی پرداخته است که در پی می آید:

یکی از علمای بزرگ، در زمان قدیم در تخت فولاد خدمت امام زمان«ارواحنا‌فداه» رسیده بود و از آن حضرت درخواست «علم اکسیر»کرده بود.

در حالی که یاد گرفتن علوم غریبه حرام است و گفت و شنود و تعلیم و تعلّمش نیز حرام است. آن حضرت به او فرموده بودند: علوم غریبه به تو چه ربطی دارد؟ من به جای آن ختمی به تو یاد می‌دهم که بهتر از اکسیر است. بعد فرموده بودند: به پنج تن و امام زمان«ارواحنا‌فداه»توسّل پیدا کن و در توسّل‌هایت بگو: «یا محمّد یا علی یا فاطمه یا حسن یا حسین، ‌یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تهلکنی».

آن عالم نقل می‌کند: وقتی حضرت فرمودند:«ادرکنی»، به ذهنم خطور کرد که باید بفرمایند:«ادرکونی»، یعنی برای درخواست کمک از پنج نور مقدّس، باید فعل جمع به کار ببریم، پس چرا ایشان فعل مفرد به کار برده و می‌فرمایند: «ادرکنی و لاتهلکنی»؟! وقتی چنین تصوّری کردم، امام زمان«ارواحنا‌فداه» تبسّم کردند و فرمودند: همین است که گفتم. برای اینکه واسطه فیض این عالم، فعلاً من هستم.

یعنی اگر در زمان حاضر توسّلی به پیغمبراکرم«ص»یا سایر حضرات معصومین«ع»بشود، فیض الهی به واسطه وجود مقدّس امام زمان«ارواحنا‌فداه»به بندگان می‌رسد: «بِکُمْ فَتَحَ اللَّهُ وَ بِکُمْ یَخْتِمُ وَ بِکُمْ یُنَزِّلُ الْغَیْثَ وَ بِکُمْ یُمْسِکُ السَّماءَ أَنْ تَقَعَ عَلَى الْأَرْضِ إِلَّا بِإِذْنِهِ وَ بِکُمْ یُنَفِّسُ الْهَمَّ وَ یَکْشِفُ الضُّر»

از همه به خصوص جوانان تقاضا دارم که با این ختم، به امام زمان متوسّل شوید و این ختم را زیاد بخوانید. همه افراد، حتی کسانی که ‌سواد و تحصیلات کافی ندارند هم می‌توانند این ختم را بخوانند و به پنج تن آل عبا و امام زمان متوسّل شوند: «یا محمّد،‌ یا علی، یا فاطمه، یا حسن، یا حسین، یا صاحب الزمان أدرکنی و لا تهلکنی». این ختم، علاوه بر آنکه آسان است، برای رفع هر حاجتی خوب، مؤثر و مجرّب می‌باشد.

همه چیز...
ما را در سایت همه چیز دنبال می کنید

برچسب : آیت الله مظاهری ,تبیین امامت امام زمان(عج) ,نقل داستان, نویسنده : مجتبی دژانکاه dejankah بازدید : 155 تاريخ : دوشنبه 23 دی 1392 ساعت: 17:17

بسم الله الرحمن الرحیم

لطفا این مستند را حتما ببینید

توطئه پنهان

موضوع:نوکری روحانی نماهای شبکه های شیعه نما برای استکبار

دانلود

لینک آپارات

 

همه چیز...
ما را در سایت همه چیز دنبال می کنید

برچسب : روحانی نماهای شبکه های شیعه نما برای استکبار (مهم),روحانی نماها,مهم,استکبار, نویسنده : مجتبی دژانکاه dejankah بازدید : 154 تاريخ : پنجشنبه 19 دی 1392 ساعت: 2:07

بسم الله الرحمن الرحیم

مراتب دوستی خدا

بالاترين انگيزه‌اي که انسان را وادار می‌کند در مسير تقرب به خدا گام بردارد، محبت خداست. هرچه انسان خدا را بیشتر دوست داشته باشد، بيشتر مي‌خواهد به او نزديک شود. حال این پرسش مطرح مي‌شود که چه کنيم که محبت پيدا کنيم؟ 
محبت ارزشی متعالي است و به سادگي یافت نمي‌شود و نیاز به تلاش و کوشش در پیمودن راه آن دارد؛ البته همه مؤمنان مرتبه‌اي از محبت خدا را دارند.
قرآن نیز در این‌باره مي‌فرمايد: «وَالَّذِينَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبًّا لِّلّهِ»[1]. 

خداوند در آیه‌ای دیگر حداقل اين محبت را این‌گونه بیان می‌کند؛ «قُلْ إِن كَانَ آبَاؤُكُمْ وَأَبْنَآؤُكُمْ وَإِخْوَانُكُمْ وَأَزْوَاجُكُمْ وَعَشِيرَتُكُمْ وَأَمْوَالٌ اقْتَرَفْتُمُوهَا وَتِجَارَةٌ تَخْشَوْنَ كَسَادَهَا وَمَسَاكِنُ تَرْضَوْنَهَا أَحَبَّ إِلَيْكُم مِّنَ اللّهِ وَرَسُولِهِ وَجِهَادٍ فِي سَبِيلِهِ فَتَرَبَّصُواْ حَتَّى يَأْتِيَ اللّهُ بِأَمْرِهِ»[2] 
اگر انسان پدر، مادر، فرزندان، همسر، اموال، کسب و کار،‌ و يا مسکن و کاخش را از خدا دوست‌تر بدارد و این محبت‌ها مانع از اطاعت خدا شوند، در معرض خطر بسیار بزرگي است.انسان نباید هيچ چيز را از خدا بيشتر دوست بدارد. اين يک مرتبه ‌از محبت است که لازمه ايمان است، ولي کل مسأله نيست. این‌که انسان واقعا خدا را دوست بدارد و حاضر باشد جانش را فداي راه خدا و اسلام کند، نعمت بسيار بزرگي است، اما اين کف مسأله است و کمتر از اين حد خطرناک است و خداوند نسبت به آن هشدار مي‌دهد.

**********
آن چه بیان میشود گزيده‌اي از سخنان حضرت آيت‌الله مصباح‌يزدي (دامت‌بركاته) در دفتر مقام معظم رهبري است كه در تاريخ 92/8/28، مطابق با شانزدهم محرم 1435 ايراد فرموده‌اند. باشد تا اين رهنمودها بر بصيرت ما بيافزايد و چراغ فروزان راه هدايت و سعادت ما قرار گيرد.

ان شاءالله ادامه دارد....

همه چیز...
ما را در سایت همه چیز دنبال می کنید

برچسب : مراتب و شرایط محبت به خدامحبت به خدا, نویسنده : مجتبی دژانکاه dejankah بازدید : 177 تاريخ : پنجشنبه 19 دی 1392 ساعت: 1:55

مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند

اما خوشبختی دیگران همیشه در جلو دیدگان آنهاست . . .

.

.

.

همه چیز...
ما را در سایت همه چیز دنبال می کنید

برچسب : جملات عرفانی , کوتاه و مفید, نویسنده : مجتبی دژانکاه dejankah بازدید : 190 تاريخ : دوشنبه 9 دی 1392 ساعت: 3:12

[تصویر: 031.jpg]

 [تصویر: 011.jpg]


جنگ های کثیف نام مستندی است که توسط Jeremy Schahill روزنامه نگار و محقق ساخته شده است. 
که در آن از جنگ های پنهانی آمریکا در عراق, یمن, سومالی, افغانستان پرده بر می دارد . 
این مستند از جنبه ی هنری نیز قابل ارزیابیست 
و دارای صحنه های سبنمایی بسیار قوی ای می باشد. 
در این مستند او به کشور هایی مانند عراق, اردن, افغانستان سفر می کند 
و با خانواده هایی که در حملات تروریستی اعضای خود را از دست داده اند مصاحبه می کند .


همه چیز...
ما را در سایت همه چیز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مجتبی دژانکاه dejankah بازدید : 263 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1392 ساعت: 1:06